środa, 15 czerwca 2011

14.czerwca..

No to znowu wstać do szkoły..podeszłam pod dom Oli ale ona mam słodkiego psiaka.;d
Pojechałyśmy do szkoły..i jeszcze po drodze wzięłyśmy Agatę.
Pierwsza lekcja historia nuda..!
Później Polski nawet...Później Matma prawiła nam kazanie jaką to my jesteśmy klasą..
I później były próby..;DI do domciu...szłam na nogach z dziewczynami..;d
No i znowu zaczoły coś tam bredzić...;d Jeee...dotarłam do domu..haha
Musiałam się przebrać i malować z mamą płot..;d Byłam cała umazana.
Później przyszła do mnie Agata grałyśmy w badminktona dwa razy lotka wpadła nam do somsiada
Masakra..ale później już nie  grałyśmy..;d
Piłyśmy kapuczino..mmm..;d
Byłyśmy na kompie..obczaiłyśmy och karol dwa ale nie całe..;d!

piątek, 10 czerwca 2011

8.czerwca

Było super bo jechaliśmy do warszawy..;d ale najgorsze było to że wstałam o 5.00 może i wcześniej.
Jak już wyjechaliśmy z pod szkoły Ola dostała gupawkę i miała tak praktycznie całą drogę a z nią cięszko jest wytrzymać...:D Jak już dojechaliśmy do warszawy nad nami leciały ogromniaste samoloty..:D
Najpierw byliśmy w zamku Królewskim..wow..;d
Później na obleśnej bułce..;d I pojechaliśmy na obiad..;d jeszcze był pomnik małego powstańca..;d
I po obiedzie szukaliśmy naszego hostelu.jak już go znaleźliśmy..to aż szkoda słów to był obóz przetrwania jak
nie gorzej..ale jakoś przetrwałam..:D
Drugi dzień
Byliśmy na dachu w ogrodach koło pomniku Chopina zrobiłam zdjęcia pawią..;d
Wyjechałam windom na Pałac Kultóry..;D Ale widoki a jak fajnie wiało..byłam w galeri złote tarasy
ale ona była gigantyczna..no i pojechaliśmy do domu jeszcze zatrzymaliśmy się  w MacDonaldzie
oglądaliśmy w autobuje króla lwa.!
Koniec

sobota, 4 czerwca 2011

4.czerwca

Weekend..jee Jak wstałam...to oczywiście zjadłam śniadanie ubrałam się i sprzątanie masakra ale
dałam rade..jee jak skończyłam to poszłam na pole...;p
Zjadłam loda..mmm. I poszłam się przebrac bo mieliśmy mieć gości..xD
Mój brat był chory.Przyjechałą do mnie kuzynka pogadałyśmy i wogule..xD
Było super.jak pojechali juz to poszłam się umyć...i jeszcze grałam na kompie...oglądałam
tv jakieś filmy..xD
Tyle..xD

piątek, 3 czerwca 2011

3.czerwca

Dziś mieliśmy na godzinę później jeee..jak wstałam zjadłam śniadanie ubrałam się i do szkoły..;/
Podeszłam pod dom Oli i jej mama zawiozła nas do szkoły..:D
Pierwszy był Angielski, później matematyka nawet spoko..:)
W-FF grałyśmy w nożną..hmm jakoś nam to nie wychodziło jak widać nie jesteśmy powołane do 
gry w nożną...:P
No i nadeszła ostatnia lekcja  Polski zleciał szybko..I dom..!!!
Szłam z (Bree Martyną Olą Karoliną)..Szybko dotarłam do domu..;P
Zjadłam obiad przebrałam się..;D I jak narazie tyle bo jeszcze coś dopisze..xD
Pojechałam z mamą do okulisty po receptę na soczewki..:D
Strasznie było dużo ludzi więc pojechałyśmy do cioci..:P
A jak już wróciłyśmy to odrazu weszłyśmy..;p
Wróciłam do domu..jeszcze do nas ciocie przyszła jak już poszli to zjadłam kolacje..i
umyłam się...:P I tak cały dzień mi zleciał..:D

czwartek, 2 czerwca 2011

1.czerwca

W środe nie poszłam do szkoły bo nie trzeba było więc co mam się edukować bez sensu..:P
Ale za to byłam u kuzynki na cały dzień byłyśmy w Chrzanowie na zakupach.kupiłam mega fajną kokardę 
do włosów...xD Później jak wróciłyśmy to zaczęło lac i była burza, a potem prądu nie było masakra..:P
...jakoś przeżyłyśmy..;p Jak już nam włączyli prąd..to pierwsze co włączyłyśmy komputer..ale niestety przyjechali moi rodzice...;C I musiałam wracać do domu.:( Umyłam się i jeszcze byłam na kompie...xD
Później oglądałam You Can Dance ale nie całe a więc nie wiem kto wygrał..haha...xD
PS: Było super.Dzięki.:**

Fajna piosenka

Ta piosenka mi się podoba..jakaś taka ale fajna..xD( a i żeby nie było piosenka jest z plej listy mimi)
Ps Super piosenki..xD

2.czerwiec

Normalny dzień wstałam do szkoły, podeszłam do Oli i pojechałyśmy do szkoły..;/
Spotkałam się z Agatą (Bree) pierwsza była matma..masakra oddawała nam Sesje z plusem..ale tak
źle aż nie było..xD Przyroda nie było pani więc mieliśmy zastępstwo ta lekcja szybko mi zleciała.
Później była religia sprawdzała nam zeszyty dawała jakieś sprawdziany.:P
Angielski. całą lekcje pisałam poprawę spr..;P
Polski jak zwykle spoko..:P
I technika szyliśmy rękawice kuchenną...powiedzmy że jakoś mi wychodzi xD
I tyle jak na razie...

Nowy blog...!

Cześć..!Nie będę teraz dużo pisać tylko podam ważniejsze szczegóły..xD
 Mam na imię Kamila(Ciastko). Mam 13 lat.Będę na tym blogu pisać taki mój pamiętnik.
Plis dodawajcie się do obserwatorów...:)
http://zaplatana-w-marzenieach.blogspot.com/   to mój nowy blog dodawać się do obserwatorów...!