No to znowu wstać do szkoły..podeszłam pod dom Oli ale ona mam słodkiego psiaka.;d
Pojechałyśmy do szkoły..i jeszcze po drodze wzięłyśmy Agatę.
Pierwsza lekcja historia nuda..!
Później Polski nawet...Później Matma prawiła nam kazanie jaką to my jesteśmy klasą..
I później były próby..;DI do domciu...szłam na nogach z dziewczynami..;d
No i znowu zaczoły coś tam bredzić...;d Jeee...dotarłam do domu..haha
Musiałam się przebrać i malować z mamą płot..;d Byłam cała umazana.
Później przyszła do mnie Agata grałyśmy w badminktona dwa razy lotka wpadła nam do somsiada
Masakra..ale później już nie grałyśmy..;d
Piłyśmy kapuczino..mmm..;d
Byłyśmy na kompie..obczaiłyśmy och karol dwa ale nie całe..;d!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz