piątek, 3 czerwca 2011

3.czerwca

Dziś mieliśmy na godzinę później jeee..jak wstałam zjadłam śniadanie ubrałam się i do szkoły..;/
Podeszłam pod dom Oli i jej mama zawiozła nas do szkoły..:D
Pierwszy był Angielski, później matematyka nawet spoko..:)
W-FF grałyśmy w nożną..hmm jakoś nam to nie wychodziło jak widać nie jesteśmy powołane do 
gry w nożną...:P
No i nadeszła ostatnia lekcja  Polski zleciał szybko..I dom..!!!
Szłam z (Bree Martyną Olą Karoliną)..Szybko dotarłam do domu..;P
Zjadłam obiad przebrałam się..;D I jak narazie tyle bo jeszcze coś dopisze..xD
Pojechałam z mamą do okulisty po receptę na soczewki..:D
Strasznie było dużo ludzi więc pojechałyśmy do cioci..:P
A jak już wróciłyśmy to odrazu weszłyśmy..;p
Wróciłam do domu..jeszcze do nas ciocie przyszła jak już poszli to zjadłam kolacje..i
umyłam się...:P I tak cały dzień mi zleciał..:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz