dałam rade..jee jak skończyłam to poszłam na pole...;p
Zjadłam loda..mmm. I poszłam się przebrac bo mieliśmy mieć gości..xD
Mój brat był chory.Przyjechałą do mnie kuzynka pogadałyśmy i wogule..xD
Było super.jak pojechali juz to poszłam się umyć...i jeszcze grałam na kompie...oglądałam
tv jakieś filmy..xD
Tyle..xD

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz