środa, 6 lipca 2011

xD

Niby nie chce już pisać na tym blogu ale co mi tam..xD
 Farbowałam dziś włosy na rudo...ale mi nie wyszło...byłam w
Chrzanowie po szamponetkę..ale nic nie wyszło..bo mam chyba
zaciemne włosy..grrr....Ale tak po za tym byłam na chwilke naświeżym powietrzu
bo nie lało..mam dość już tej poj** pogody....Pisałam z Bibi która jak zwykle
mnie męczyła i pisała o JB bosz jak ja go nie nawidzę...okropne dziecko...
Powoli kończę czytać moją książkę..;D ale to bardzo powoli..
Jutro jak nie będzie padac jede na konie z Bree do Płazy...ale wszystko
zależy od tej pogody...Pisałam jeszcze z Olą..o jakiś tam gupotach..
Z Dagmarą...oo....**** nie ważne..haha...ale to nie było nic strasznego na
szczęście..xd No to chyba tyle..papa
Scene-Emo World